Waar kan ik terecht met klachten, opmerkingen of suggesties?

Omroep Heemskerk is de lokale omroep voor alle inwoners van Heemskerk. Wij vinden het belangrijk dat onze inwoners bedient worden van de juiste informatie en dat zij zich gehoord weten door de omroep. De omroep wordt gecontroleerd door een Programma Beleidsbepalend Orgaan (PBO). Ook hebben wij contact met onze belangenvertegenwoordiger (NLPO) en omliggende omroepen om ons beleid te toetsen aan de markt. Verder willen we ook dat inwoners die zich niet gehoord voelen of een opmerking, klacht of aanvulling voor de omroep hebben de mogelijkheid hebben om met ons in gesprek te gaan.

Hoe werkt het?

U kunt uw klacht, opmerking of suggestie sturen naar:
e-mail: klachten@omroepheemskerk.nl.
Post: Omroep Heemskerk
t.a.v. Afhandeling klachten, opmerkingen of suggesties
A. Verherentstraat 5
1961 GD Heemskerk.

Of maak gebruik van het formulier voor klachten, opmerkingen of suggesties.
U kunt het klachtenformulier hier downloaden.

Het bestuur buigt zich over uw klacht, opmerking of suggestie en zorgt als het mogelijk is voor een oplossing. Indien noodzakelijk en in overleg met de afzender kan het bestuur de klacht en/of suggestie doorzetten naar het PBO (Programma Beleidsbepalend Orgaan).

Wij gaan vertrouwelijk om met uw gegevens. Om een klacht goed te kunnen verhelpen is het van belang dat alle gegevens rond de klacht correct worden vastgelegd. We gebruiken deze informatie ook voor het verbeteren van ons (programma-)aanbod en bedrijfsvoering. Met het oog op de AVG-wetgeving worden de persoonsgegevens alleen bewaard zolang de klacht in behandeling is. In een aantal gevallen kan een klacht wellicht snel worden verholpen. Indien het oplossen of beantwoorden langer duurt dan vijf werkdagen dan stuurt de omroep in ieder geval een ontvangstbevestiging met nadere informatie over de klachtenprocedure.